onsdag 6 september 2006

packa, popcorn, pop

jag packarpackar så att svetten lackar. haha. har packat i flera timmar, eller typ en och en halv, och har fortfarande hur mycket som helst kvar. mest är det ju saker som man inte riktigt kan packa ner och vara utan i en vecka. jag rensar ut hur mycket som helst medan jag packar och jag blir förvånad över hur mycket skit man kan ha i ett rum. hur mycket som helst av sakerna känner jag nästan inte ens igen för det inte har använts på flera år. skönt att bli av med skiten, även fast det ärligt talat känns som att jag behåller lite för mycket. kommer säkert bli så att jag slänger hälften av det som jag släpar med mig till mitt nya boende. hähä.
det är ganska trevligt att packa ändå. jag äter lite popcorn (två dagar gamla!), dricker avslagen cola och lyssnar på bra musik.

igår var jag på en fest/seminarium/föreläsning för alla coop konsum medarbetare vid globen. det bjöds på god mat, mycket vin och förstklassig underhållning i form av en svettig martin stenmarck! idag är jag lite bakis och glad över att vara anställd inom kooperationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar