fredag 27 oktober 2006

nya jobbet rules!!!!!!!!!11

alltså, jag ÄLSKAR mitt nya jobb! det var skitkul igår när vi öppnade, jag var helt jättepeppad och glad och vi började dagen med att ta "lagfoto" och skåla i CHAMPAGNE!!!! nio på morgonen!!! så värt! haha. sen typ vällde kunderna in och nästa alla valde vår butik istället för ica som också hade invigning igår - ägda! sen var det jättestressigt men roligt, vi hade liveband som sjöng bra låtar, typ lill-babs och sånt, så jag satt och diggade i kassan och var trevlig mot alla kunderna (dom flesta sa bara en massa bra saker om butiken fyi!) jag var sjukt trött när jag kom hem igår, och sjukt trött när jag åkte till jobbet imorse, men det var kul idag också. jag har redan fått en stammis typ. haha. en gubbe som blev superglad igår när jag gav honom en rabattkupong och som kom fram till mig idag och frågade om han kunde få en till med världens största leende på läpparna. söt! jag gillar nästan alla som jag jobbar med, vi har fått lunch båda dagarna, tårta, godis, frukt osv osv. jag längtar efter att få åka och jobba imorgon! 4 real!

nu njuter jag av ett glas rött i goda vänners sällskap.

1 kommentar: