torsdag 30 november 2006

klantiga tjejen!

dagen var ju så bra, så bra... jag hade lyckats med konsten att klara mig fyra timmar på coop extra och fem timmar på konsum utan en skråma på kroppen idag. jag, som vanligtvis har tusen sår på armar och händer som gör att jag ser ut som värsta emo-tjejen som tycker om att sitta hemma och lattja med rakblad, var stolt och glad över min bedrift. När det började bli dags att stänga konsumbutikens och därmed kunna åka hem med vetskapen att varje dag inte måste innebära smärta så börjar traska mot lagret och SEKUNDEN INNAN JAG GÅR IN PÅ LAGRET FÖR ATT LÅSA IN ALLA VIKTIGA SAKER I KASSASKÅPET SÅ GÅR JAG RAKT IN I EN JÄVLA DÖRRKARM SÅ ATT KASSALÅDAN JAG BÄR PÅ HUGGER MIG I ARMEN MED SITT VASSA JÄVLA HÖRN OCH GÖR _HÅL_ PÅ MIN TRÖJA OCH RIVER UPP MIN HUD. grattis till mig, nu har jag en svullen överarm som dunkar och börjar skifta till blåmärkes-färg dekorerat med hudslamsor och ett rött blodstreck :C okej, jag gillar mitt jobb men mitt jobb gillar inte mig. jag är för klumpig för att handskas med vassa papper/kartonger, knivar och tunga tillhyggen.

men jag shoppade i alla fall julklappar idag, efter mitt pass på coop extra och innan konsum. hittade en present till ida som fyller år på onsdag + lite julpynt. hehe. en massa fynd gjorde jag! och bara för att jag var så duktig på att fynda så unnade jag mig lyx från apoteket. *tjejig*

imorgon jobbar jag fyra timmar sen börjar helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar