lördag 25 november 2006

no time 4 play

jobbade tio timmar igår och var helt slut när jag kom hem efter att ha varit på fötterna hela dagen, gluttat på alkis-fight, vikt tusen tårtkartonger och sålt tusen lussekatter osv osv. ville helst bara lägga mig i soffan och titta på idol och gå och lägga mig vid halv tio, men jag hade bjudit över hanna och jocke OCH TUR VAR JU DET, för vi hade en väldigt angenäm afton i mitt kök. vi drack folköl, pratade om randoms + misär och brölade en massa. fest! sen skickade jag hem dom vid tolv och somnade en sekund efter det.

idag har jag jobbat sex timmar, märkt att jag har fått 900:- för lite i lön och badat. skönt! nu lagar jonas mat, gott.

imorgon blir det dubbla skift, först i skärholmen och sen i kungsängen. jag är aldrig ledig, men det gör inte allt för mycket för jag älskar mitt jobb. idag fick jag reda på att josefin (snäll tjej på jobbet) har spelat handboll och att vi har mött varandra i hårda matcher ett flertal gånger. haha, roligt.

nu är det mat. sen är det med all säkerhet weeds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar