onsdag 10 januari 2007

cash is king!

jag har fått löneförhöjning! eller, jag skulle ha fått det automatiskt i juli men lönekontoret hade missat det så i februari får jag min rätta lön för januari + all lön som jag skulle ha fått under hösten retroaktivt! jag tänker att det kommer att bli jättemycket pengar, men det blir det säkert inte med tanke på att det bara är en höjning med typ 4 kronor. men ändå. mer klirr i kassan! jag har passerat 90-kronorsstrecket nu!

jag fyller år om 15 dagar och önskar mig följande:
- en kattunge!
- wokpanna
- ugnsfasta formar så man kan göra lasagne/gratäng i osv.
- pajformar
- nya stekpannor i teflon! (dom jag har köpte jag på ikea för över ett år sen och dom är helt bruna på utsidan och har börjat bukta i mitten = kommer gå sönder när som helst)
- soppslev
- våffeljärn
- smörgåsgrill!!
- värmespolar, alltså spolar som man sätter på en maskin som gör att dom blir varma och så har man dom i håret i typ tio minuter istället för tre timmar som man måste med vanliga
- presentkort på coop, åhlens, ikea, mio osv osv
- en strykbräda som är liten och behändig men ändå inte jättepluttig
- sparesa!
- ansiktsbehandling, helst en PORTÖMMING!!!! *vill jättegärna*
- prenumeration på bon
- prenumeration på hälsa
- bra böcker, filmer, skivor osv
- andra roliga pyssliga fina saker.

och det jag önskar mig mest av allt:
NYA GLASÖGON!! jag gillar inte dom jag har, plus att dom alltid är skeva och måste justeras en massa innan man kan ha på sig dom utan att se ut som ett mongo :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar