onsdag 17 januari 2007

^_^

IGÅR FICK JAG VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAGSPRESENT EVER!!!!
elina, jakob och pappa kom hit igår och gav mig världens sötaste, tossigaste, gölligaste, finaste, raraste, bästaste små kattungar!!!!! två små tjejer som är systrar med varandra och som tycker om att jaga varandras svansar och leka med stolen vid datorn. katterna var från elina och jakob och av pappa fick jag allt man behöver till; kattbur, kattlåda + spade och kattsand. dom busade och hoppade på oss hela natten och den ena, svea, tigger mjölk så fort man går in i köket. hon sätter sig framför kylskåpet och gnäller och tittar på en med sina små bebiögonen och gnäller lite till! dom är så sööööta. jag ska alltid älska dom, även när dom river mig och är ivägen och drar ner saker i golvet.

nu ligger dom i sängen och sover med jonas som är magsjuk.

1 kommentar:

  1. EXAKT!! alltså är jag världens bästa syster som ger världens bästa presenter!!! OCH DET ÄR DAGENS SANNING!!!

    fast jag saknar dom :C :C :C :C

    SvaraRadera