torsdag 18 januari 2007

mina kattungar!

HÄR ÄR MINA GULLIGA KATTUNGAR!!! :*

Det här är syster. Hon är lugn, lite blyg och mesig. hon tycker
om att busa med svea, men busar inte lika mycket med oss.
bara om svea börjar. hon är lite klumpig också ^_^

Dom har hittat till sin korg och sov lite där idag, söööötizar!

gölligölligölli!! här märks det inte att svea är den kaxiga, hon
ser så liten ut när hon ligger i brevid syster som är lite större.

pusspuss katterna! miih :* love yoooou!

i födelsedagspresent önskar jag mig nu en massa kattsaker till mina små bebisar!
som den här fina klösbrädan eller den här! och såklart fina saker till mig också!

4 kommentarer:

  1. ååh fina bilder!! och fina kattklättergrejer, ni borde ha en sån, de lär älska att få en sådant!!
    heter den cremefärgade syster förresten? eller har ni inte kommit på nått än? för det var ändå fint och gulligt! hon skulle kunna heta det!

    SvaraRadera
  2. ååååååh jag dör! gud va söta dom va!!! iiihk! nu får fan jonas bli frisk så jag kan komma hem till er och lattja med dom små liven :)

    SvaraRadera
  3. elina: ja, hon heter syster! det var bättre än att kalla henne för katt2, och nu tycker vi att det är jättegulligt på henne!

    malin: jonfor är typ frisk nu, fast han smittar kanske fortfarande lite. lördag efter att jag har jobbat kanske?

    SvaraRadera