onsdag 31 januari 2007

indisk mat, glasögon, kompisrabatt och sprit!

DAGENS!

mat: indisk vegetarisk tallrik i kungshallen (:C hatar det stället igentligen ju)
poke: på alla fina glasögon jag vill/ska köpa när jag får lön!
fynd: nytt spel till wii! tom gav oss kompisrabatt! :DD
slös: skulle egentligen bara köpa typ EN fin liten flaska alkohol för presentkortet på systembolaget värt 150:- som erika och fredrik gav mig i present, men vi kom hem med fyra flaskor sprit varav en kostade nästan 300:- men som är sjukt god. hehe. fest i vårt skafferi med andra ord. vi måste ju bygga upp ett redigt barskåp så att vi kan göra alla cocktails i cocktailboken som vi fick i inflyttningspresent!

4 kommentarer:

  1. finally! då förväntar jag mig att få komma över på en cocktailafton snart! btw när jag åt den där vegetariska tallriken höll jag på att spy alltså. uuuuäh!

    SvaraRadera
  2. jag tycker att det var gött, fast spenat/fetaost-grejen var lite väl geggig och slemmig i smaken. men annars var det yummy! men wokstället däremot är sucky! har aldrig ätit sämre mat. dom brevid oss åt mat därifrån och lämnade typ tallrikarna fulla, dom drack inte ens upp sin lärre!

    SvaraRadera
  3. hmm okey då kanske vi inte har ätit samma grej? jag har inte ätit på den i kungshallen men det finns ju en likadan "restaurang" i kista. där åt jag typ broccoli som flöt omkring i jättestark curry! inget vidare liksom.
    omeh shit lissom! inte ens lärren! tog du deras lärre då? grejen är ju den att all mat i kungshallen suger fan. allt är så slafsigt lissom!

    SvaraRadera
  4. GUUUD så himla fult att säga LÄRRE!!!
    UNGDOMAR!!!

    SvaraRadera