tisdag 13 februari 2007

still ill

jag känner mig nästan sjukare idag. ont i halsen! vaknade imorse och insåg att min mun såg ut som ett äckligt anus. helt torra läppar som dragit ihop sig jättemycket bara för att jag inte kan andas med näsan. jag har legat och kippat efter luft utan att fukta läpparna hela natten så dom var helt gula (!) och hade rester av intorkat blod :( JAG HATAR ATT VARA SJUK, MAN BLIR SÅ JÄVLA ÄCKLIG!! buuhu. jag orkar typ inte ens ligga i soffan som jag gör nu och knappa lite på tangenterna, världens kraftansträngning, tar typ all kraft. jag hatar att bara ligga i soffan en hel dag och glo. kan ju inte titta på tv eftersom vi bara har ettan, tvåan och fyran = inget bra att titta på, orkar typ inte läsa, har ingen lust att se en film som jag bara kommer somna ifrån osv. :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar