måndag 12 februari 2007

sjukiz

jag är sjuk. som vanligt :( feber, snor, ont i bröstet när jag andas, kliar i halsen osv osv.
jag hatar att vara sjuk, har sovit dåligt hela natten, speciellt när svea låg och BET MIG I STJÄRTEN NÄR HON SKULLE LEKA MED MINA TROSOR. *jobbigt att katter är nattdjur* men sen kom hon och syster och la sig bredvid mig och spann och gosade och klappade mig i ansiktet med sina små tassar och tvättade mig lite och sov fint. gulliga.

funderar på att smeta in hela kroppen i vicks och ta ett varmt, skönt bad. med risk för att somna för att jag är så utmattad och därmed drunkna :(

1 kommentar:

  1. alltså excuse me men vad har du gjort med din layout?
    GUL OCH BLÅ?!?!?! blivit PATRIOT eller?
    jag ska vara ärlig: DET ÄR FULT!!
    ändra tillbaka till hot pink NU TACK!!!

    SvaraRadera