lördag 3 mars 2007

+/-

PLUS
_ jag och dali slog dagsrekord i försäljning i spelkiosken med över 6.000:- idag. vi är bäst!
_ jag ska springa vårruset tillsammans med arja, maria, jenny och nazi från jobbet. och marias kompis. fast nazi vet inte om att hon ska vara med ännu, men det ska hon. så nu måste jag verkligen skaffa mig bra kondition så att jag inte skämmer ut vårt lag!
_ promenadvägen till jobbet var inte slaskig alls idag = skön promenad
_ god grötfrukost
_ katterna fick färsk strömming gratis från fiskdisken på jobbet!
_ jonas är snygg! :*

MINUS
_ katterna har tuggat av vår telefonsladd, så vi har ingen telefon för tillfället. that suxx! :(
_ råkade stänga in båda katterna i kastrullskåpet i typ tio minuter idag. märkte vad som hade hänt när jag hörde ett tyst, ynkligt jamande. JAG ÄR EN DÅLIG KATTMAMMA!!! :(

2 kommentarer:

  1. Min lillebror råkade stänga in Spiff i kylskåpet en gång. Han är en dålig kattmorbror.

    SvaraRadera
  2. det är därför dom biter av alla era sladdar,som hämd för att du alltid stänger in dem överallt!!!

    SvaraRadera