tisdag 13 mars 2007

hemma efter en vecka i sälen utan några brutna ben!

jag är glad över att jag inte har skadat mig och att jag slipper gå runt med gips. det är nog det värsta med att åka skidor, att jag är livrädd över att slå mig fördärvad. det var i alla fall en rolig resa och nu är jag mör i benen. det bästa med att komma hem var att få träffa kattungarna!! svea pussade på mig när väckarklockan ringde imorse. :*

idag har jag traskat runt på stan med malin och hoppats in i det sista att hanna skulle komma och vara med oss (men det gjorde hon inte, svikare! :C). jag köpte en klänning, lite badkarsgrejer och en scarf + lite hemliga grejer till en kille som jag är kär i som fyller år nästa vecka.

eh, jag är helt trött i huvudet. har diskat en massa disk och sitter och väntar på min tomat/lök/paprika paj som ligger i ugnen och grillas lite. hade egentligen tänkt gå ut och springa ikväll men jag tror inte att jag kommer orka det. jag ska nog inviga badkarsgrejerna istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar