tisdag 13 mars 2007

jag älskar mina katter!!!

haha, så himla gulligt att ha en katt som tror att hon är en piratpapegoja på axeln när man sitter vid datorn och väntar på middagen. syster ba; mm, här är ett bra ställa att ligga på, jag tror jag chillar här ett tag och spinner lite:


sen tuggade hon lite på mitt hår (obs jag ser bara uttråkad ut för att jag försöker posa snyggt, men det går inte med en katt på axeln. jag fnissade egentligen hela tiden)


efter en stund var maten klar och jag gick ut i köket, med en katt på axel. jag försökte ta bort henne, men hon naglade sig fast och satt kvar jättelänge och verkade inte rädd eller något!


svea låg kvar vid datorn och tog en bild på sig själv. eller, man ser ju egentligen bara toppen på hennes ena öra i nedersta högra hörnet. haxx0r!

3 kommentarer:

  1. men vaddå syster, är inte det där svea??

    SvaraRadera
  2. jag gillar inte den där kameran! dina ögon ser liksom bruna ut och det har inte den hanna jag känner :((( jag tror att du har en hemlig demon inom dig som kommer fram när du sitter vid datorn!!!!!! leskit!

    SvaraRadera
  3. elina: nej, det är syster! dom har börjat bli jättelika varandra PLUS att det är mörkt!

    malber: haha, du behöver inte oroa dig! det är bara mörkret i rummet som gör att jag ser lezkig ut ;(

    SvaraRadera