söndag 29 april 2007

i hate sundays

jag är bäst på att skriva blogg, jag bara gnäller:

hatar att vara sjuk, hatar att inte kunna göra något, hatar att inte veta om jag fryser eller svettas, hatar internet, hatar att jag är för fattig för att kunna köpa roliga saker från alla roliga hemsidor jag har hittat de senaste dagarna, hatar att jag har dålig fantasi och inte kommer på en enda rolig sak som jag faktiskt skulle kunna göra, hatar att jag är för klen för att ens kunna busa med katterna (=katterna hatar mig för att jag är tråkig!), hatar att det är söndag och därmed six feet under, men jag kommer se på det ensam ikväll för jonas jobbar till 22:15! :'(

en sak som är lite rolig, eller irriternade beroende på vilket humör jag är på, är att varje gång jag ligger på soffan med datorn så kommer katterna och sätter sig på mig. det är lite jobbigt, för jag ser inte skärmen då, men samtidigt väldigt väldigt gulligt.



obs: bilden är dagens med datorns webcam!!!
obs2: notera min snygga pyjamas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar