lördag 28 april 2007

sjuk och klen, klen och sjuk

jag hatar att vara sjuk. jag bara går runt och svettas och fiser utan att göra minsta vettiga sak. håller på att bli galen för att jag har så tråkigt. korsord och sudoku är bara underhållande ett dygn i rad har jag upptäckt, sen tröttnar hjärnan. det går inget roligt på de tre kanalerna jag har. och jag vet inte riktigt om jag är hungrig eller om jag mår illa. borde egentligen äta något med tanke på hur fattig på mat min dag har varit.

pappa var nyss här. han visade upp sin nya skinnjacka (!!!!) och han hade med sig alvedon och lite mat; mjölk, yogurt, bröd, apelsiner, ost och choklad. snälliz pappi. vi hängde och klappade katterna och sen åkte han till en kompis på middag. så nu är jag ensam igen. tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar