onsdag 18 april 2007

slösa pengar

igår var vi och storhandlade på coop forum i fittja. jag är arbetsskadad 4life. gick och jämförde typ ALLA priser och kunde förvånansvärt många utantill. allt var i princip billigare på mitt jobb och det gjorde mig lite sur. haha. men vi lyckades shoppa loss för nästan 900:-, men då köpte vi 10kg kattsand (skitjobbigt att bära hem) plus kattselar och kattkoppel så att vi (eh, jag, jonas kommer vägra) kan gå ut och gå met katterna! gulligt, eller hur?

fick nyss ett samtal om att mina glasögon är klara så nu ska jag åka in till stan och bränna 2000:- till. måste hitta en fin, praktisk vårjacka, lite bra skor att ha nu när det är lite varmare ute osv osv. köpte ett par byxor i måndags, fast det var ett riktigt fynd, så det räknas inte. tycker synd om min plånbok, jag brukar inte vara så här slösig. kanske till och med bjuckar jonas på ett par byxor med tanke på att han bara har ett par hela i sin garderob och typ 0 kr på kontot.

2 kommentarer:

  1. woooo! har sugar mama stigit upp ur graven nu lagom till våren? haha

    SvaraRadera
  2. skojaru ällä?!?! spenderarbyxorna är på, säger jag bara! fast jag vill helst åka till plantagen och slösa pengar. är sp himla sugen på fina växter (som kommer dö inom en vecka.. :C)

    SvaraRadera