fredag 13 april 2007

vuxen på riktigt!

jag har blivit heltidsanställd!!!! från och med 1:a maj kommer jag och jenny vara ansvariga för spelkiosken på jobbet. jag kommer att få mycket mer ansvar än tidigare, praktisera inne på bageriet i några dagar för att verkligen lära mig allt om kondis och verkligen vara med och påverka beslut som rör kiosken! så himla skönt att få vara på ETT ställe hela tiden och slippa åka fram och tillbaka mellan olika butiker och jobba. skönt att verkligen kunna koncentera mig på ETT arbete och göra mitt bästa där. jag och jenny har redan börjat spåna på hur vi ska kunna få upp försäljningen i kiosken. det känns så bra.

PLUS ATT JAG HAR FÅTT FETASTE LÖNEN IDAG. JAG HÖLL PÅ ATT SVIMMA NÄR JAG SÅG HUR MYCKET PENGAR JAG HAR FÅTT!!!!!!! fast jag satte in jättemycket på sparkontot på en gång och mina nya glasögon kommer att kosta 2000:- så då är det inte så mycket kvar, men ändå.

5 kommentarer: