fredag 25 maj 2007

kompensation

jag är helt mör efter årets stressigaste arbetsdag. vi har jippo hela helgen and it's driving me crazy: tusen skrika barn, en brölig pirat som lottar ut en massa skit, jobbigare kunder än vanligt, dålig musik på hög volym (JAG HAR HÖRT CRAZY FROG MINST TIO GÅNGER IDAG!!!!!!!!!!!) osv osv. imorgon kommer bli ännu stressigare och jag vet inte hur jag ska klara av det utan att svimma/svettas ihjäl!

och bara för att jag åt så sjukt tattig middag (typ veckans rester nermosat i ett pitabröd med lite sallad i) så förtjänar jag en lyxig efterrätt. därför ligger det just nu en banan i ugnen, snittad i mitten och fylld med chocklad. när chokladen har smält ska jag garnera med hackad valnöt + grädde och glass, om vi har någon, har inte orkat kolla frysen än. mmmm, fredagslyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar