lördag 26 maj 2007

uppe med tuppen!

jävla skit. vaknade vid kvart i fyra och nu kan jag verkligen inte somna om. är pigg som en lärka (eller inte, men jag är inte sömnig heller) och ska ändå upp om en timme så det känns dumt(?) att försöka pressa fram sömnen för att somna en kvart innan jag ska upp igen. bättre då att interneta. eeh. hehe. inte. kul att jobbar arslet av sig när man har sovit i fyra timmar. jag sitter och tröttfryser och har den där smaken i munnen som jag alltid får när man ska resa utomlands och man måste gå upp typ vid två på natten för att åka till flyplatsen och man gick och la sig tre timmar innan det.
det enda positiva med det här är att jag nu har tid att göra en ordentlig, lyxig frulle. koka gröta, göra smoothie osv. gott.

10 kommentarer:

  1. HAHAHA snygg ny layout du har skaffat på bloggen!!! haha

    SvaraRadera
  2. förut när jag tittade i din blogg så var det jättefult!!! typ allt var helt vitt och blått och fuuult!!

    SvaraRadera
  3. haha, okej?

    är inte du glad över att jag gick upp tidigt då!!! du som alltid klagar på att jag sover så länge!

    SvaraRadera
  4. JO!! duktig tjej!!

    SvaraRadera
  5. eller alltså, att gå upp 3.45 är kanske att ta i lite.

    SvaraRadera
  6. sämsta bloggen ever!!! du bara ljuuuuuger ju!

    SvaraRadera
  7. DUVETVEM: jag LJUGER inte alls, bara sanning, jag svär!

    SvaraRadera
  8. nu du ljuger igen kompiss!!!
    ps. vilken fin layout du har kompiss!!!

    SvaraRadera
  9. layouten funkar inte eftersom min sida inte funkar. ska fixa det!

    SvaraRadera