torsdag 31 maj 2007

blhaajahabla

sjukt jobbig, evighetslång dag på jobbet idag. den ville aldrig ta slut, jag hade ont i benen och en stammis blev sur och grinig på mig för att jag lät en annan stammis göra andelsspel till v75. han började gnälla, "det är ju JAG som ska göra stora andelsspelet! du vet ju att jag kommer varje fredag efter lunch!" sen såg han ut som en sårad jättebebis. jag blev irriterad, för han har bara vunnit EN gång på ett halvår, och då lyckades han skrapa ihop 1000 kr/andel. han tror att han är ett proffs, men det är han inte. och jag tycker om den andra stammisen för han brukar ge mig frukt och choklad som han snor med från jobbet, så för min del får gärna han göra andelarna till v75. sen började den sårade stammisen hetsa med en annan kund om att vi svek honom.

okej, tråkigt spelinlägg. jag hatar spel. tycker att det är skittråkigt med trav och tips och skit, ändå jobbar jag med det för jag tycker att det är roligt att sälja skiten till folk. lura på dem andelar som de inte vill ha, hähä.
och de trevliga stammisarna är roliga att hänga med. igår blev jag kompis med en kille som hette ali som bor i bredäng och är 40+. han tyckte om att promenera längs mälaren och han gillade inte loppmarknad.

stammisar jag gillar:
_ han som ger mig frukt + godis
_ 13 rätt killen
_ den tunnhåriga (jag kan hans spelkortsnummer utantill! han är helt psykad över det!)
_ gubben som köper aftonbladet varje dag med världens största leende
_ "en skrapbingo och fyra vaniljmunkar"-damen som jobbar på apoteket
_ pantaren som bugar och bockar varje gång han får sina pengar
_ pratglada crazylady
_ norskan

stammisar jag inte gillar:
_ pant-asiaten
_ bullgubben som verkar lite galen (och besatt av priser)
_ tyska kf-tanten
_ alla bröliga alkisar
_ gubben som alltid köper diamantlotten och mumlar när han pratar

sen kommer jag inte på fler, men det finns nog fler som jag inte gillar så mycket. beror på vilket humör jag är på. hoppas att jag är på bra humör imorgon, orkar inte ha en till såns här misärdag :C

7 kommentarer:

  1. plz, ta kort på henne! jag vill se hur hon ser ut!!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA jag ÄLSKAR pant-asiaten! hahaha "nu jag skal pantal mina bulkaaal" HAHA

    SvaraRadera
  3. det går inte att få hela den känslan som pant-asiaten ger med sin närvaro genom ett foto. hon måste upplevas IRL.

    SvaraRadera
  4. då kan du filma henne!!

    SvaraRadera
  5. håller med elina, filma pant-asiaten!!! GÖREE GÖREEE GÖREE!

    SvaraRadera
  6. men gud, hetsiga klubben!

    SvaraRadera
  7. NU JÄVLAR UPPDATERAR DU OCH SKRIVER DET DÄR INLÄGGET SOM DU UTLOVADE FÖR ÖVER EN VECKA SEDAN! ALDRIG KAN MAN LITA PÅ DIG!

    Med Våldsamt Arga Hälsningar Hetsiga Klubbens Högsta Höns!

    SvaraRadera