fredag 1 juni 2007

modebloggstjej!

jag lovade malin att lägga upp bilderna på mina fyndväskor från myrorna. självklart har jag i bästa modebloggsanda posat med mina fynd. jag har gjort som de flesta modebloggare, fotat mig själv i spegeln och inte orkat bry mig om kvallen på bilderna. väskorna och poserna är ju det viktiga!

röda vardagsväskan med lagom många fack. perfekt när jag åker till jobbet.

så här cool är jag då!

och så här söt är jag med kuvertväskan! söt pose liksom!

här är jag lite nonchalant och cool i min lilla praktiska väska som typ bara plånkan får plats i! men jag gillart ändå!

så här ser alla väskor ut när de ligger på golvet bredvid varandra!

var tvungen att lägga upp den här bilden också bara för att svea sitter i hörnet och glor. man kan se henne på de flesta bilderna. söt modebloggskatt!

6 kommentarer:

  1. BÄSTA MODEBLOGGEN EVER!!!!

    SvaraRadera
  2. jag veeeeeet!!! tack gumman!

    SvaraRadera
  3. bra jobbat gumman, verkligen jättebra modebilder!! *har du tänkt på att bli en äkta modebloggare?* *tycker du är duktig nämligen*

    SvaraRadera
  4. ps. vad tycket du om väskorna då?!?!

    SvaraRadera
  5. tack så mycket gummzi!!! alltså, jag skulle ju kanske bli en riktigt modebloggare om det inte var så att jag är för fattig för att shoppa nya saker hela tiden + att jag aldrig har tid att gå i affärer längre! men jag kanske kan modeblogga under min semester!!!

    SvaraRadera
  6. väskorna var väldigt fina!!!
    tycker speciellt om den där håriga lilla kattväskan till vänster på sista bilden!! var har du köpt den, på glitter???

    SvaraRadera