tisdag 26 juni 2007

jobb, gröna lund och kassakrångel

jobbat idag, tiden gick fort och det var inte allt för hemskt. lunchade ute för första gången, det var gott och väldigt multikulti, kändes som om man vore utomlands. no more lunch i personalrummet säger jag bara!

efter jobbet hetsade jag till gröna lund för att möta upp jonas, hans syster + hennes man och två barn. jonas började jobba lagom tills jag kom så jag hängde med våra besökare. jag tattade till mig lite gratis åkturer, provade nya bergochdalbanan kvasten, som var precis så tråkig som jonas hade varnat mig för att den var. åt glass, åkte lite mer karuseller, såg dogge doggelito, spanade på jonas när han jobbade och sen åkte vi till bandhagen där familjen berglund sa hejdå till katterna och till mig.

imorgon kommer bli ett helvete att redovisa dagens dagskassor för det blev en massa strul och krångel idag när en på jobbet flyttade över en kassalåda till en annan kassaplats och alla ba; eeh, what? när vi upptäckte det flera timmar senare. :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar