söndag 8 juli 2007

semester!

har äntligen fått semester. jobbade sista dagen på tre veckor i fredags och på förmiddagen var jag sur och grinig för att det var FLERA TIMMAR KVAR till semmen, men på eftermiddagen var jag glad som en lärka och trevlig och spexade med det interna högtalarsystemet osv. efter jobbet åkte jag till bredäng för att glutta på hannas och jockes lägenhet. jag och hanna hade tjejkväll, drack vin och folle och målade naglarna och jag spillde på bordet typ tusen gånger (alltså, inte nagellack utan typ allt annat som jag kunde spilla) och det var det största no-no, jag blev hotad till livet flera gånger för att jag pajade bordet som inte ens var deras, utan tillhör tjejen som de hyr av. *klantig tjej lizzom*
sen åkte vi in till stan för att träffa jocke. vi drog till läckerbiten (eeh hehe) och tog några öl, det var trevligt, och sen åkte jag hem till min kille och pussade på honom.

igår var jag i stan och uträttade ärenden. letade efter en ny bh för katterna har tuggat sönder den enda vettiga jag har, men det är så drygt att shoppa bh på egen hand för man måsta alltid prova tusen olika modeller i tusen olika storlekar och jag vet liksom inte riktigt vilken storlek jag ska ha, det är typ olika på olika modeller *suck* så jag ska tvinga jonas att följa med mig och assistera någon gång i veckan.
efter min misslyckade bh-jakt överraskade jag jonas på hans jobb och tog med honom ut för att äta middag, sen sprang vi på hanna och jocke och tog några öl med dem innan de skulle iväg på bion och vi skulle träffa sannah och eva.

idag ska jag handla mat och söka nytt jobb. fest!

3 kommentarer:

  1. vad ska du söka för jobb?! tänk om din chef läser det här!!!

    SvaraRadera
  2. typ alla jobb jag kan söka!! min chef är nog inte så skillad att han kan haxx0ra fram min blogg.

    SvaraRadera
  3. säg inte det, nån kanske lämnar ett anonymt meddelande till honom!!!!

    SvaraRadera