fredag 10 augusti 2007

smarta katter

jag tog nyss ett svalkande bad för att sluta vara svettiga svetlana. det var skönt, avslappnande och bara helt underbart. att slippa vara svetlana. men när jag klev ur badet märkte jag att det hade blivit översvämning igen! jag som var ren, fräsch och fin hade ingen lust att svetta ner mig igen, men what to do liksom? jag pustade och stånkade mig igenom det äckliga jobbet med att rensa avloppet igen och hittade ännu en gång katternas leksaksmöss som blockerade hela avloppsröret.
har alltid trott att mössen var deras favoritleksaker, men jag kanske har fel? det kanske är deras hatleksak och det är därför dom försöker dränka/gömma dom?

efter rensandet blev jag svetlana igen, nu sitter jag på balkongen och svalkar mig för lägenheten är typ 35 grader varm för vi kan knappt ha några fönster öppna för katterna smiter alltid ut då och sätter sig på fönsterbläcket och då kan dom ramla ner och dö och det vill inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar