söndag 30 september 2007

signes namnfest och prommiz.

Namngivningscermonin gick bra, mycket bättre än jag trodde, även fast jag hade velat öva lite mer innan. Jag lyckades säga nästan allt utantill, kom bara av mig en gång och var tvungen att glutta i mina fuskpapper.
Jag fick ett jättefint fadderbrev av Elina och Jakob + ett smycke (en nyckel för att jag kommer att vara en nyckelperson i Signes liv, fyndigt asså!).
Jag och Elina började nästan gråta flera gånger *blödiga systrar*. Som tur var så lyckades vi hålla oss. Signe däremot kunde inte hålla sig utan började bajsa det första hon gjorde, bajsa så där riktigt mycket så jag kände hur det smattrade i blöjan på henne. Då fick jag en liten fnissattack och tyckte att det var lite äckligt, hehe.
Efter själva cermonin var det en massa gott fika och fotografering.

Nu sitter jag färdigklädd och lite uttråkad och väntar på att Jonas ska klä på sig så vi kan gå ut på promenad i det fina höstvädret. Sen ska vi städa lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar