onsdag 3 oktober 2007

BÄSTA TJEJEN

Jag är bästa tjejen!! Idag var jag på intervju på Konsum i Liljeholmen och jag fick jobbet!! På en gång. Butikschefen och vikarierande butikschefen intervjuvade mig och sa att jag verkade duktig och ordningsam och att jag hade en bra personlighet.
Dom berättade om vilket tryck dom har i butiken, hur mycket det säljs för i veckan, kundsnitt och vad som krävs av alla medarbetare.

- Pallar du det här? Känner du att du klarar av det?
- Ja, det gör jag!
- Dåså, då får du gå in till din chef imorgon och säga upp dig!

Jag höll på att tappa andan/börja gråta/dö! Fattar nästan inte ens nu vad som har hänt. JAG KOMMER SLIPPA JOBBA I SKÄRHOLMEN, JAG KOMMER SLIPPA ALLA JOBBIGA STAMMISAR OCH JAG KOMMER SLIPPA SÄMSTA CHEFEN EVER!!

Nu ska jag och Jonas fira med att äta middag på restaurang.
Om jag kommer kunna äta, är så hispig att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

6 kommentarer:

  1. U ROOOOOOOOOOOOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI ÄR SÅ STOLTA ÖVER DIG!! OCH GLADA!! *HATAR OCKSÅ DIN CHEF* ELLER FD CHEF KANSKE MAN SKA SÄGA!! HÄHÄHÄ!!


    HURRA!!!!

    SvaraRadera
  2. TACK FAMILJEN FELTSEN!!!! ni är min bästa fanclub!

    SvaraRadera
  3. GRATTIIIIIS BABBEN!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. hemlisen: vadå, babben larsson eller? :C

    SvaraRadera
  5. ne, mer som babyn, fast babben!

    SvaraRadera