måndag 8 oktober 2007

:'C

Har varit och hämtat Syster och Svea från veterinären. Dom är rakade på magen, har ett stort sår och små trattar på huvudet :C
Syster hade kissat ner sig precis innan vi kom och kladdat ner Svea med kisset :C :C
Sen när vi kom hem gömde dom sig och försökte få bort sina trattar genom att backa ur dom, men det går ju såklart inte :C :C :C
Och när det inte gick bra började Svea sparka på tratten och vips - så var den av. Syster gjorde likadant och nu måste vi vakta dom hela tiden så dom inte slinker ur trattarna igen för det får dom absolut inte göra :C :C :C :C
Och dom har inte ätit sen igår på eftermiddagen någon gång och efter sju så får vi ge dom mat = jättetomt i deras små kattmagar :C :C :C :C :C

Jag känner mig så elak som har gjort så här mot dom. Gett någon ond människa tillstånd att karva i mina små kissekatter. Dom är hängiga och vill inte bli klappade eller kelade med och så trycker dom sig mot golvet när dom går.

:C

3 kommentarer:

  1. stackars små pluttisar :(

    SvaraRadera
  2. aaaawww :C :C :C

    men de kommer komma över det och bli sina vanliga jag igen! alla jakobs katter har blivit kastrerade och de har inte tagit skada av det! och det vet säkert du också men det kan vara skönt att höra också!!

    sammie hälsar:Mjau mjau mjau
    (betyder typ: jag mådde dåligt en stund, men sen gick det över!)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det! Jag tycker mest att det är så äckligt med stygnen och allt blod osv plus att dom inte kan gå ordentligt och inte orkar leka :C

    SvaraRadera