måndag 29 oktober 2007

jobba, slappa, plugga

Jobbat tio timmar idag. Tiden gick ganska fort faktiskt, jag hade god matlåda och inga jobbiga kunder. Blev lite deppig varje gång jag råkade spegla mig själv dock: osminkad och med skabbigt råttbo på huvudet efter gårdagens håruppsättning. Buhuuh. Orkar inte piffa klockan sex på morgonen och under dagen hinner jag typ aldrig. Varför piffar jag inte på lunchen då? Jo, för har man varit ofräsch halva dagen så kan man lika gärna vara det resten av dagen också.

Kände mig lite elak idag, vet inte riktigt varför. Blev irriterad på mig själv när vi fick tobaken som jag hade beställt i torsdags för jag hade missat fyra grejer som var nästan helt slut. Fick panikbeställa idag, tio minuter innan det var dags att sända ordern och nu får jag allt jag vill ha på onsdag. Blalbba. Tråkig jobb-blogg.

Kom hem för en och en halv timme sen, tog på mig mjukiskläderna och satte mig vid datorn medan Jonas började förbereda middagen. Och han är inte klar än! Men det är för att han gör potatisgratäng och det tar sin lilla tid och det gör inget för han lagar den godaste gratängen i världen.
Maten är nog klar snart *hoppas* så när jag är mätt och belåten kan jag göra min läxa till nästa vecka. Tänkte att jag skulle ha gjort den igår, men jag spelade tetris hela kvällen istället :C dålig plugghäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar