söndag 28 oktober 2007

köpsuget!

Kom precis hem från en shoppingrunda i Sickla köpkvarter. Jag hade aldrig varit där innan och tänkte att det kunde vara spännande. Sen kände jag att det var dags att ta tag i att jag inte har haft hörlurar till min ipod på över en månad. Hatar att köpa elektronik och sånt skit, vet inte vad som är bra och vet inte vad jag vill ha, så jag orkar aldrig. Hehehe.
Hittade i alla fall hörlurar på El-giganten, sen hittade jag (inte på elis dock) födelsedagspresenter till Ida, Malin, Svea och Syster, julklapp till Signe, strumpbyxor till mig, fint presentpapper med matchande snöre samt en god måltid.

Fast jag och Jonas kunde inte hålla oss när vi kom hem utan gav en del av födelsedagspresenterna till Svea och Syster: två möss som ligger i varsin gallerbur. Nu springer dom omkring med varsin och morrar och fräser så fort man kommer nära för att ta musen. Cute! Men på onsdag, då dom fyller ett år, ska dom få mer presenter! Bästa kattföräldrarna!

8 kommentarer:

  1. vaaaa julklapp till signe? REDAN?! snacka om att vara ute i god tid, duktig moster!!!!

    SvaraRadera
  2. nnnnnn h asx h v z 111m.hhhhh43GFB CCCCCCCCCCCCCCC78U

    SvaraRadera
  3. signe: asså, jag fattar inte vad du skriver?!?! lär dig stava innan du börjar kommentera!!!!

    min systerdotters mamma: men jag hittade ju en bra julklapp så varför inte slå till liksom!? ska kanske köpa något mer dock, kanske!
    det är smart att göra så här för då slipper man bli superfattig i december! bra va?

    SvaraRadera
  4. ja! du är smart!

    men taskigt mot signe :C hon är faktiskt bara 4 månader!!!!!! ha inte så höga krav!!!!!!! hon kan lära sig stava sen

    gxm hälsar signe
    betyder typ F YOU!!

    SvaraRadera
  5. :C :C :C okej, förlåt singoalla!! ska inte klaga mer på din stavning! lovar!!!

    SvaraRadera
  6. alltså vad finns det för affärer i sickla egentligen? typ elgigis och liknande plus en djuraffär? har du köpt ett djur till mig!!??! hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  7. men det finns faktiskt ganska många affärer!! jag blev förvånad. det var ganska bra!

    ja, jag har köpt en liten hamster som jag ska ha i garderoben tills du får den. hoppas jag kommer ihåg att mata den bara... hehe hehe hehehhehe

    SvaraRadera
  8. yay! hoppas att du har gjort tillräckligt med lufthål i kartongen. skulle ju inte vara så kul att få ett gammalt kadaver i present :(

    SvaraRadera