torsdag 22 november 2007

?

Natten till igår drömde jag en otäckt verklig hångeldröm. Men det var inte med Jonas. Det var med flingen jag hade innan jag blev tillsammans med Jonas. Det värsta var att jag tjatade på killen att vi skulle hångla. Jag vaknade upp och kände mig olustig i varje liten vrå av kroppen.

Natten till idag drömde jag att killen jag var dödskär i för några år sen hånglade upp mig med söta ord och händer i nacken och allt var så där otäckt igen. Mest för att jag blev så pirrig i magen och glad i drömmen samtidigt som jag tänkte "Men herregud! Jonas då! Jag kan ju inte göra så här mot honom". Vaknade med en klump i halsen, kände mig som ett svin, pussade på Jonas och klappade honom på kinden och viskade lite att jag älskade honom.

Kära dagbok och läsare, vad betyder det här egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar