onsdag 21 november 2007

Slösare

Malin tycker att jag har blivit en spender på sista tiden. Men jag har bara börjat inse att jag behöver UNNA mig fina saker. Hehe. Som mitt halsband jag väntar på. Åh, vill att det ska komma nu på en gång! Hoppas att det kommer imorgon eller på fredag *otålig*.

Jag har bestämt mig för att rensa bort allt mitt gamla äckliga smink och så fort det smink jag använder just nu tar slut så ska jag inte köpa nytt skit från H&M utan köpa fint och dyrt smink som osar kvalité! Är trött på att bara ha en massa dassiga produkter som inte ens gör jobbet dom ska. Det spelar liksom ingen roll att det bara kostar femtiolappen om det inte ger effekt.

Har bokat in mig på ansiktsbehandling, fast jag hittade ingen tid som passade bra förens i början av februari, och det är nog höjden av lyx! Lite jobbigt bara att det är skitlång tid kvar! *otålig igen*
Ska också köpa ett årskort på stockholms simhallar, kostar 2200 kr, men jag får 500 kr från jobbet i friskvårdsbidrag och köper jag ett så dyrt årskort så kommer jag ju använda det. Förhoppningsvis... hehe. Finns tydligen en simhall i närheten av mitt nya jobb (mindre än två veckor kvar nu!!!) så då kan jag ju få in som rutin att simma en eller ett par gånger i veckan.

Men nu ska jag läsa lite i häftet inför nationella provet jag ska skriva imorgon :C

3 kommentarer:

  1. hur mycket konstar ansiktsbehandlingen?? jag vill cokså göra en sån!!

    SvaraRadera
  2. ja alltså det är ju inget dåligt med att vara en spender. jag tycker det är bra att du börjat inse att man får unna sig fina saker ibland när man jobbar och sliter så som du gör :) det är bara liksom inte likt dig!

    kul med ansiktsbehandling. jag vill också! hur mycket kostade det och vad heter salongen?

    SvaraRadera
  3. kostar 390:- på gilda eller vad det nu heter. men det är elevbehandling och inte pro, men det lär ju funka?

    SvaraRadera