tisdag 6 november 2007

men hallå!!



Det här är nog årets sjukaste? Är det bara amerikanska kvinnor eller är vi i Sverige också helt okunniga om området "down there" aka fittan. Jag har i alla fall vetat i evigheter att man inte föder barn och kissar ur samma hål, det är ju sånt man lär ju sig tidigt och inte när man är trettio och kollar på Tyra Banks show?

"I'm so happy that you have it, because it makes is cute and sweet and not scary!"
Eeh, för varje gång jag ser min fitta ryggar jag tillbaka, hämtar min nalle att krama och sätter mig i ett hörn i fosterställning? Det är det läskigaste jag vet, att se en kroppsdel som jag har daglig kontakt med i och med toalettbesök, duschar och påklädnad.

TACK TYRA FÖR ATT DU HAR LÄRT MIG ATT DET ÄR NORMALT ATT UNDERSÖKA SIG SJÄLV OCH ATT DET ÄR VIKTIGT ATT MAN GÖR DET OCH ABSOLUT INGET ATT VARA RÄDD FÖR!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHHA MEN OMG!
    "you don't pee from the clitoris"

    NO SHIT??!!!

    alltså det där är så jävla sjukt!
    har man sex och onanerar och vad som helst så lär man ju känna sitt kön! och känner man inte då att det finns flera hål och blablabla??!?!??! FOLK ÄR SÅ STUUUUPID!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. nej, amerikanos is stupido!!

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHHAHA OMG.

    SvaraRadera