torsdag 27 december 2007

gudfadern

Jonas tvingade mig att titta på Gudfadern igår. Han tyckte att det var på tiden att jag såg en sån klassiker. Jag ville helst kolla på Bridget Jonas dagbok, men gick med på Jonas filmval istället.
Jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Det var så rörigt hela tiden, typ tusen stories i filmen istället för en, och alla gangsters såg likadana ut så jag fattade inte riktigt vem som var vem. Kan ha haft lite att göra med att jag höll på att somna hela tiden för att jag var så trött då natten gav så lite sömn.

Eftersom Jonas har hela boxen, dvs film 1-3 plus extramaterial så kommer han säkert tvinga mig att se dom andra två filmerna med motiveringen "det är ju en klassiker". Jag kanske bara hade fel inställning igår?

4 kommentarer:

  1. fyfan!!! hatar "klassiker"! känns som att folk bara kollar på de filmerna för att "man ska ha sett dem". så jävla risig inställning!!

    SvaraRadera
  2. men vissa filmer hör ju till allmänbildningen att man ska ha sett?

    SvaraRadera
  3. asså gudfadern är ju inte bara en klassiker utan även en jävligt bra film!

    SvaraRadera
  4. jamen som vilka filmer då t.ex?

    SvaraRadera