söndag 20 januari 2008

morgonstund har guld i mun (även på söndagar)

Pigg som en mört! Har varit på benen sen kvart i åtta. Tvätta ansiktet noga med alla mina olika produkter, borstat och tandtrådat tänderna, ätit en lätt frulle (keso och morot och te), lyssnat på radio, tömt kattlådan, kissat, bäddat sängen och nu ska jag bege mig till ett friskis&svettispass.

Efter det ska jag hem och äta brunch, duscha, klä på mig, åka till stan och lämna in min mobil och sen ska jag förmodligen hem till Ida och hjälpa henne piffa i hennes lägga.

Älskar att det inte är en typisk ligga-hemma-och-sova-tills-man-får-liggsår-söndag!

2 kommentarer:

  1. jag är bakis, luktar apa, sugen på pizza, orkar inte ens ta hissen ner till tvättstugan för att se om jag hinnr boka en tvättid och så läser jag ditt inlägg...and i just wanna kill myself!!! eller dig! haha

    SvaraRadera
  2. hahah 1-0 till mig med andra ord! ;D

    SvaraRadera