lördag 5 januari 2008

önskelista!

Idag har jag namnsdag! Det tänker jag fira med att sammanställa en önskelista till min födelsedag den 25:e.

- Ett förstahandskontrakt!!!
- Våffeljärn
- Lyxiga grejer till hemmaspa. Må-bra-grejer helt enkelt.
- Vattenkanna (en fin och stilren, inte en tacky för 10:- från IKEA, det kan jag köpa själv, jag vill ha en fin men jag har inte lyckats hitta någon)
- Stora fina gröna växter som är lätta att ta hand om. Gärna i fina krukor/amplar.
- Fina halsband/armband/andra smycken.
- Små guldploppsörhängen
- Pärlörhängen (obs! nickelfria, jag tror att jag har nickelallergi :C)
- En massa bra inbundna böcker. Min bokhylla svämmar över att tattiga pockets.
- Sällskapsspel
- Pengar öronmärkta till körkort så jag får tummen ur arslet någon gång.
- Tavlor! Vår lägenhet är helt tom på väggarna! Eller fina foton från roliga grejer som jag har varit med på! Eller roliga affischer!
- Roliga/bra filmer
- Värmepåse, eller vetepåse kanske det heter? En sån där man värmer i micron iaf.
- Presentkort på bra affärer.
- En massa otippade saker som jag blir glad av men som jag inte vet om att jag behöver/vill ha!

2 kommentarer:

  1. hanna!!! det är så kul!! vår önskelista är typ likadan!!!
    allt det du vill ha kan du ju köpa till mig sen på onsdag när ni kommer på feeeeest!! hahaha

    SvaraRadera
  2. woow! så himla enkelt att shoppa present till dig då! :D bara utgå från mig själv!!

    SvaraRadera