tisdag 26 februari 2008

:'(

SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT LIGGA HEMMA OCH FISA!!

Spelat Super Paper Mario i en evighet med katterna på magen. Mitt i värsta svåra banan så börjar Syster hulka sig och är på väg att kräkas rakt på mig så jag får panik och slänger ner henne på golvet och Svea följer med i fallet och sen springer Syster runt i vardagsrummet, köket och hallen och spyr lite överallt. Som hämnd kanske för att jag inte lät henne täcka mig med kattkräks.

Jag önskar att jag hade energi att städa, det är så äckligt här hemma. Jag vågar inte ens säga hur länge sen det är vi städade. Äckligt, äckligt, äckligt.

Det bubblar i magen och jag vet inte om det är för att jag kanske är hungrig (mat idag: en kopp med blåbärssoppa, två knäckebröd) eller för att det bara är synd om den. Det är synd om mig.

2 kommentarer:

  1. jakob tycker att du är äcklig som hela tiden skriver om bajs och prutt och hur din mage bubblar i din blogg!!!

    och vi kommer inte komma och hälsa på hos er förrns det är städat, tänk på att signe kryper på golvet!! äckligt om det är ofräscht!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. men det är ju så mitt liv ser ut just nu!!! :C

    ingen ska få komma och hälsa på innan vi har städat :C

    SvaraRadera