lördag 9 februari 2008

morgonpigg

Vaknade för en halvtimme sen och tyckte att jag kunde gå upp. Sovmorgon ända till tio över nio! Vilken lyx! Men sen är det ju lördag också.

Den här veckan har varit ganska slitsam med tanke på dom tidiga mornarna, hektiska tempot men, framförallt, att mina bajsrutiner har rubbats. I vanliga fall på vardagarna så äter jag min långa goda frulle och efter det blir jag oftast akut bajsnödig och turbobajsar ut allt på typ en minut. Sen är min mage glad och nöjd hela dagen.
Eftersom jag inte har ätit frukost hemma utan på jobbet den här veckan på grund av den tidiga timmen, så har jag inte heller ätit min frukostyogurt med alla mina supernyttiga och bajsgenererande frön och grejer. Därmed har jag inte behövt bajsa lika ofta. Eller så är det för att jag inte har så stor lust att sitta och trycka kablar på jobbet som det inte har kommit.
Jag har i alla fall bajsat på KVÄLLEN istället. Och inte varje dag som är brukligt, utan kanske varannan eller nåt. Det är väldigt ovant för mig. Men nu blir det andra bullar. Nu ska jag ställa om mina bajsrutiner till det normala. Det blir alltså helgens projekt.

(Förlåt Jonas för att jag skrev så mycket om bajs nu, du hade inte behövt läsa det! *känslig kille*

5 kommentarer:

  1. men ÄCKEL!
    du kunde ju varnat innan!

    SvaraRadera
  2. hahahahahhahaha fyfan vad EEEEW!! du är ingen äkta tjej som erkänner att du gör tvåan!!

    SvaraRadera
  3. DET ÄR NORMALT OCH NATURLIGT ATT BAJSA! plus att pappa alltid säger att man ska kolla färgen på sitt bajs för det är bajset som visar hur man mår.

    SvaraRadera
  4. HANNA JAG ÄLSKAR DIG. SNÄLLA GIFT DIG MED MIG!!

    SvaraRadera
  5. OKEJ NENNA!!! <3 :* xoxo

    SvaraRadera