onsdag 6 februari 2008

reparation igen :C

Upptäckte att min nya mobil var trasig!!! Knappen som man höjer/sänker volymen med samt zoomar med på kameran fanns inte. Eller, den fanns, men den var intryckt och var liksom innanför skalet. Så efter mitt pass på friskis knallade jag till 3-butiken vid Hötorget och fick rådet att lämna in den till teknikern på Stureplansbutiken. Sagt och gjort. Och nu sitter jag här med en tegelsten till lånemobil ocbh är arg.

Imorgon är det redan torsdag. Swisch swoosch så är veckan slut typ!

4 kommentarer:

  1. fyfan för 3. jag hatar 3!!! de jävlarna har lagt beslag på en mobil jag jetejerna vill tjacka men man måste ha 3 som operatör då :((( hatar 3. nu ska jag sova. sorgligt va?

    SvaraRadera
  2. malle: det är ju inte 3s fel att mobilen var trasig?!

    SvaraRadera
  3. vad är det för mobbe då?

    SvaraRadera
  4. jonfor: nej men det har jag väl aldrig påstått helläääär?

    hanniii: det är en sony ericsson mobil som de gör reklam för på tv. k770i tror jag den hette.

    SvaraRadera