söndag 13 april 2008

:( blev :D

Fått tillbaka mina glasögon :D Hurra hurra, superbra. Och Anna på jobbet hade fått med sig min kofta hem, men ingen visste vem koftan jag tog tillhörde. Så har jag tur så får jag behålla den, för den var riktigt fin.

Var som sagt på två lägenhetsvisningar idag, kommer nog lägga bud på båda. Efter lägenhetstittandet och glasögonhämtandet åkte jag till jobbet en sväng, stannade i två timmar, skvallrade om fredagens bravader och är inte ett dugg nervös inför morgondagen. Alla var ju minst lika sviniga som jag, men inte lika blåslagna. Och alla ryckte mest på axlarna och sa "det var ju faktiskt firmafest".

Nu ska jag dricka bakiscola och äta chirre. *känner mig fortfarande bakis*

2 kommentarer:

  1. lägga buuud? har du fått låna pengar?! KUL!

    SvaraRadera
  2. jag har fått lånelöfte, men bara på 775 000:- vilket inte är mycket i bostadssammanhang. ska nog gå och kolla med en annan bank också.

    SvaraRadera