måndag 14 april 2008

bajsmåndag

Kommer till jobbet imorse och två datorer är trasiga, två kassaband är trasiga och en nyckel till en kassalåda är spårlöst försvunnen. Kände för att börja gråta lite, men lät bli. Tänkte att det skulle se lite löjligt ut.

Löste mysteriet varför jag inte hade några skor på mig på After i fredags när jag var så pruttfull. Tydligen så hade jag lagt upp fötterna på bordet och Jonatan hade tyckt att det var ganska ofärskämt och helt sonika tagit av mig skorna, för det är ju mycket fräschare med ett par svettiga strumpor på bordet? Hursomhelst så visste ingen av oss riktigt om jag inte hade märkt det eller om jag helt enkelt inte brydde mig. Helt dum i huvudet är jag alltså inte med andra ord.

Dagen var som sagt mest bajs, trots att vi löste mysteriet. Lite rolig på eftermiddagen när jag plockade varor med en massa roliga kollegor, och lite rolig när jag la bud på en av lägenheterna som jag hade varit och tittat på igår. Tyvärr så blev den på tok för dyr så jag fick hoppa av, men jag var i alla fall med i leken ett tag! *vuxen*
Efter jobbet var jag på biblo och lämnade tillbaka en bok och nu väntar jag på att min tvättid ska börja. ROLIG KVÄLL!!!

Jävla tråkig start på veckan.

4 kommentarer:

  1. vilken av lägenheterna var det??

    SvaraRadera
  2. triangeln! senaste budet jag hörde på den var typ 910 000:- :C

    SvaraRadera
  3. OH NEJ!
    det var ju den jag peppade lite på för den var så wild'n'crazy!

    men då får du buda på den andra.. där ingår ju det där förträffligt fina bordet du gillade också.. hehe

    SvaraRadera
  4. men den är redan uppe i 1 050 000:- :C

    SvaraRadera