lördag 12 april 2008

:) blev lite :(

Gårdagens firmafestande gick lite överstyr. Jag blev så sjukt full och jag fattade inte riktigt hur det gick till, drack inte alls särskilt mycket på båten. Räkbåten var ju det löjligaste ever, äcklig mat, tråkigt band, för mycket folk som var där med jobbet. Allt spårade ut ganska fort.

Saker jag gjorde igår som jag tycker känns lite jobbiga idag:
- Tvingade det dåliga coverbandet att låta mig sjunga en vers i Proud Mary. Jag dedikerade självklart låten till mina kollegor som tyvärr (eller tur nog) missade att det var jag som sjöng.
- Krälade lite på bordet och "dansade"
- Hånglade med fyra kollegor. Tre frivilliga och en fruktansvärt ofrivillig.
- Ramlade tusen gånger = tusen blåmärken
- Söp bort mina glasögon
- Söp bort min kofta och hade på mig en annan kofta istället

Efter båten gick vi till After och där tog jag av mig skorna av någon anledning och blev raggad på av en tysk. Sen fattade jag ingenting. Daniel var snäll och letade upp mina skor, satte på mig dom och knöt dom, för jag var tydligen oförmögen till detta. Han rusade även runt och leta lite efter mina galsögon och sen satte han oss i en taxi och det var nog det vettigaste på hela kvällen.

Jag gick verkligen in för att det skulle vara firmafest och skandaler. Herregud. Jag längtar inte till måndag :(

2 kommentarer:

  1. men fan vad pinsamt och FAN VAD RÄTT ÅT DIG. är så jävla besviken på dig för att du inte kom idag, du VISSTE ju att vi skulle ha kalas för jakob. så jääääävla sämst av dig, skitdålig stil!

    SvaraRadera