torsdag 10 april 2008

:)

Idag har varit peppigaste dagen på länge! Vaknade och var på bra humör, åkte till jobbet och gjorde jävligt bra ifrån mig och blev därmed på ännu bättre humör, skojade med alla mina fina kollegor, gick en promenix på lunchen med järngänget och åt därefter en smarrig måltid. Pepp pepp pepp hela dagen! Fick nya arbetskläder (en strl mindre!) som var fina, drack gott kaffe, hade trevliga kunder osv osv i all evighet.
Efter jobbet åkte jag till en tuttbutik och köpte en riktigt fin och dyr och fruktansvärt skön bysthållare som passade perfekt! Jag ska aldrig mer köpa bh på H&M. Lyxigaste plagget jag någonsin haft på mig typ. Sen handlade jag mat som jag snart ska äta. Nu har jag ont i fötterna, men det gör inget för jag är glad idag!

Imorgon är det RÄKBÅTEN med jobbet och det ska bli kul! ÄNNU MER PEPP! :)

5 kommentarer:

  1. "och sen var jag på världens bästa butik hos världens roligaste nenna också. nenna var riktigt snygg idag. när jag kom bytte hon på en skyltdocka. det blev skitfint. nenna är en bra kompis. hon är också väldigt snygg. jag önskar alla mina kompisar var lika snygga som nenna. och snälla."

    SvaraRadera
  2. "och sen pratade jag i telefon med världens bästa malle också. hon är så himla snäll och jättebäst fast just nu är hon sjuk så det är lite synd om henne. puss på henne lissom!!!"

    SvaraRadera
  3. "och sen ringde jag INTE min bästa syrra elina för jag hatar henne nu och vill aldrig träna med henne eller ge henne mina gamla kläder!!!!!"


    :C :C :C :C :C :C :C sorgligt att du ville skriva så i din blogg :C

    SvaraRadera
  4. JA GUD VAD TASKIGT ATT SKRIVA SÅ OM ELINA HANNA!!

    SvaraRadera
  5. kul att alla andra skriver min blogg åt mig :C :C :C

    SvaraRadera