tisdag 8 april 2008

jocke = mästerkocken!

Efter jobbet idag tog jag en sväng till Skärholmen för att hälsa på mina gamla kollegor. Träffade bara två stycken dock, Amin och Agneta, typ alla andra hade slutat för dagen. Amin kramade mig länge och pratade ännu längre. Agneta likaså. Ibland kan man faktiskt sakna det där jävla skitstället.

Efter nostalgitrippen åkte jag till Bredäng där jag och Hanna skvallrade medan hennes karl lagade årets godaste mat: spenat och fetaostlasagne! Oliver, vitlök, ost! Mmm, gott! Dog matdöden och ville inte göra annat än äta äta äta resten av livet. Men istället åkte jag hem och nu sitter jag och försöker värma mina iskalla fötter.

3 kommentarer:

  1. okej, här snackar vi i-landsproblem deluxe men alltså det är så jävla jobbigt när man äter något som är skiiiiitgott och sen blir mätt och magen säger stopp me ögonen och munnen vill ha mera!!! jobbigt dilemma liksom!!

    SvaraRadera
  2. fast maten tog slut precis när jag blev mätt, så det var tur!! men nu kommer jag alltid önska att allt jag äter smakar så gott :C

    SvaraRadera
  3. det lät FRUKTANSVÄRT gott.
    kan vi lägga ut receptet för oss som vill prova? eller kan man få numret till den där mannen och beställa en matlåda eller så?

    SvaraRadera