tisdag 13 maj 2008

blä

Min kropp verkar inte riktigt kunna bestämma sig för vad för sorts sjuk jag ska vara den här gången. Sov jättedåligt inatt, febersvettades och frossade, och imorse när jag klätt på mig och borstat tänderna och var klar för att åka till jobbet kände jag hur hela min feberklena kropp protesterade så jag sjukanmälde mig.

Nu har jag istället jätteont i halsen, känns som en halsfluss eller liknande, och febern är nästan borta. Vilket är bra, för jag orkar jobba med lite ont i halsen, men inte med en febervärkande kropp. Förhoppningsvis tar jag mig till jobbet imorgon med andra ord.

2 kommentarer:

  1. sluta att vara så sjuuuuk hela tiden!!

    VILA VÄTSKA VÄRME VÄNLIGHET VÄDRA!!!

    SvaraRadera
  2. asså, jag FATTAR inte varför jag ska vara så jävla klen hela tiden? *hatar min kropp*

    SvaraRadera