måndag 12 maj 2008

funderaren

Det sämsta med att vara hemma och vara sjuk är att man inte orkar göra särskilt mycket och då ligger man istället och bara funderar. Jag har ganska mycket att fundera på just nu som jag inte orkar/vill fundera på så istället väljer jag att fokusera på följande saker:

1. Jag vill ha långt hår. Kommer aldrig att ske, för jag orkar aldrig spara. Är därmed lite sugen på att prova löshår, men det är alldeles för dyrt för att jag ska tycka att det är okej att betala.
2. Borde jag höja min kontantinsats på lägenheten eller ska jag försöka ha en sån stor buffert som möjligt?
3. Måste komma ihåg att köpa en ny klädvårdsrulle!
4. Ska jag göra om klädkammaren till ett litet sovrum eller ska jag satsa på att ha en riktigt maffig walk-in-closet?
5. Hur ska jag orka tvätta ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar