måndag 12 maj 2008

klenaste tjejen i stan

Jag har blivit sjuk igen. Jag som inte riktigt hade blivit av med min slemhosta sen förra gången jag var sjuk har nu fått en mystisk feber som gör att det pirrar i hela kroppen. Jag har ont i alla leder och ligger och frossar och svettas. JAG HATAR ATT VARA SJUK!
Jag började känna att jag höll på att bli sjuk redan i lördags efter att jag, Malin och Erika hade varit i Nacka, men jag ignorerade det och tog mig ändå till Tanto senare på kvällen och det var ju lite dumt. Åkte dock därifrån relativt tidigt och hela söndagen spenderades i sängen med random tv-tittande, lite film och en sjukt god middag.

Jag får väl se det positiva i att jag är en klenis. Nu kanske jag kan styra upp alla dom där viktiga sakerna jag ska göra den närmsta tiden: kontakta hyresgästföreningen, adressändra, fixa internet i nya läggan osv. En massa tråkigheter med andra ord. Borde verkligen börja packa också, men det tvivlar jag starkt på att jag har kraft till idag. Det blir nog mest filmtittande och sovande idag. Ingen god middag tyvärr om ingen vill vara snäll och laga en till mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar