torsdag 15 maj 2008

hej

Min kropp mår inte riktigt bra. Började dagen med att kräkas lite igen. Kom bara en massa vätska eftersom jag åt så dåligt igår. Idag har varit samma sak. Mat? Vad är det? Tänkte vara ambitiös och göra äggröra till middag men jag har verkligen inte ork till det. Får bli lite yogurt.

Chefen undrade om jag kunde jobba över en timme för det var två sjuka. Trött och klen tackade jag ja ändå eftersom jag inte hade något annat planerat och inte hade någon större lust att åka hem och vara deppiga tjejen.
Efter jobbet satt jag i fikarummet och åt ett äpple och drack en kopp te i fyrtio minuter. Sen köpte jag frukt, tog med mig en banankartong att packa ner saker i och åkte hem. Nu sitter jag och betalar räkningar, fixar internet till nya lägenheten och en massa andra tråkigheter. Tur att jag får gå och lägga mig snart.

Buhu, vilken deppig blogg det här har blivit. Jag vill egentligen inte att någon ska tycka synd om mig, för det är inte så jävla synd om mig, allt är ju mitt eget fel. Jag vill bara få en kram och skriva av mig så allt inte ligger i huvudet och tickar.

1 kommentar:

  1. men vaddå "ditt eget fel", du gjorde ju bara det som var rätt för dig. du hade ju inte varit lyckligare om du hade varit kvar i ett förhållade som du vantrivdes i? glöm inte det!det här kommer bli så bra bra bra. men man måste gå igenom det här tråkiga för att komma till det där bra. KRAAAAAAAAAAAAM. och du får alltid komma hit om du känner dig ensam!! dessvärre har jag inte tid att åka iväg själv någonstans :C :C: : CC: C:C :C :C :C : skola och jobba hela tiden :C :C :C :C jävla farsan!!

    SvaraRadera