fredag 16 maj 2008

allt som kan gå fel går fel

Började dagen med att blöda lite näsblod. Inte så kul. Kände att jag kände mig sjukare än igår, men tog mig i kragen och kämpade mig till jobbet.

På jobbet var det en massa skit som jag var tvungen att göra som jag har skjutit fram i typ två veckor för jag har inte riktigt haft tid. Idag tog jag tag i det och det kändes skönt. Men sen, när jag precis var klar och höll på och fipplade lite på lagret så stötte jag till något så en hel kartong med morotsjuice i glasflaska åkte ner i golvet och gick sönder. Det var nära att jag började storgråta men jag fick en klapp på ryggen och medlidande blickar och så suckade jag världens största suck, kollade på klockan och såg att det var dags för lunch och frågade snälla Anna om hon kunde ta hand om oredan jag skapat. Snäll som hon är så torkade hon upp efter mig och jag kunde gå och äta lite soppa och vila lite.

På vägen hem somnade jag på tvärbanan och vaknade i Sickla. Hade dreglat lite på min hand *fräsch tjej87*
Väl hemma försökte jag få tag på mannen som har nycklarna till nya lägenheten men han vägrar svara så jag vet inte om jag kommer kunna åka dit som planerat imorgon. Skulle ju titta på en massa saker och planera en del tillsammans med pappa och Jakob. Jag borde ha ringt honom tidigare i veckan men jag har glömt bort det hela tiden. Har varit så förvirrad och klen.

Nu laddar jag ner film som jag ska titta på hela kvällen. Har bunkrat upp med chips och cola också. Har därmed allt som behövs för en helkväll i soffan med världens bästa katter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar