onsdag 21 maj 2008

kräkis + husby

Kul att medecinen jag fått mot alla mina krämpor får mig att bli illamående :C Höll på att svimma på tvärbanan imorse. Var tvungen att sätta mig på en bänk och vila i fem minuter innan jag kunde samla kraft nog och ta mig in till jobbet.

Precis när jag slutat jobbet ringde Nenna och sa att hon var i min butik. Jag ba "iih" och sprang ut och hämtade henne. Sen kikade vi runt i butiken och hon fick följa med till personalrummet. Hon blev alldeles till sig och ba: wooow, behind the scenes Coop Konsum Lilljeholmen!!!!
Sen skulle hon möta Rebecka utanför så jag slog följe med dom in till stan för att sen fortsätta till Husby.

Var i nya läggan med pappa, mamma, Jakob och Signe. Pappa trixade med den trasiga balkongdörren och lyckades stänga den! Fast den är lite skev och jag måste skaffa nya isoleringslister till den, men nu är den i alla fall stängd! Jag känner mer och mer hur bra jag kommer trivas där, det är ju sjukt mycket jobb innan det blir klart, men när det väl är det så kommer det säkert att bli toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar