fredag 11 juli 2008

:C

Igår = sobfest 2008.

Satt i tanto med Hanna och söp mig fullare än fullast och grät. Vi fick sällskap av Jonatan, Jocke, ett random och hans flickvän. Sen åkte vi till Aspudden för att umgås lite med Kim och bli ännu fullare. Jag spillde rödvin över precis hela mig och grät om möjligt ännu mer. Skrek ut lite ilska och frustration.

Idag har jag puffiga hamsterögon och är trött trött trött. Matt i hela kroppen efter gårdagens karatefylla och matt efter alla tårar och alla känslor. Orkar inte vara arg längre. Vill hata men det går inte, vill skit i allt men det går inte. Är bara så jävla trött på det, allt, på honom.
Det var ju precis på väg att bli bra igen. Jävla puckokille som inte är värd min vänskap. Jävla jävla jävla allt och alla.

Ikväll ska jag till Gröna Lund och åka karuseller med folk som jag faktiskt tycker om och som tycker om mig och inte sviker. Det ska bli kul, kanske blir en karatefylla ikväll också om plånboken och kroppen orkar.

2 kommentarer:

  1. NEEEJ inte karatefylla! halvlullig kanske, men INTE karatefylla!

    och ja, han är en idiot. big time.

    SvaraRadera
  2. karatefylla är boten just nu!

    hatar idioter, borde inte finnas så många av dom här i världen.

    SvaraRadera